Hafif ve bir okadarda lezzetli bir pastaarıyorsanız işte size çok hafif bir pasta tarifi.Kilo problemi olanlarında rahatca tüketebileceklerini düşünüyorum geçelim mi tarifimize?…Önce pandispanya için yumurtaları şekerle çırpalım.Üzerine un ,kakao ve kabartma tozu ilave edip çırpmaya devam edelim.Hazırladığımız karışımı, Kelepçeli yuvarlak bir kalıpta pişirin. önce 170 derecede daha sonra 150 derecede. Pandispanya soğuduktan sonra enlemesine üçe kesin. Kremşantiyi sütle çırpıp yarısını ayırın. Yarısına bir kase çikolatalı dondurma ekleyip karıştırın.Pandispanyanın 1, parçasını yine yuvarlak bir kalıba koyun. Granül kahve ,tozşeker ve sıcak su ile ıslatın.Üzerine dondurmalı kremanın yarısını koyun. İkinci parça pandispanyayı üzerine koyup aynı işlemleri yapın.
En son parçayı da üzerine koyup ayırdığımız kremşanti ile süsleyin.Üzerine damla çikolata serpiştirin. Derin dondurucu da sertleştikten sonra kalıptan ayırıp soğuk servis yapın. Afiyet olsun…
Pandispanyası için:
4 yumurta
1 su b.un
1 su b.toz şeker
2 çorba k.kakao
1 p.kabartma tozu
1 paket krem şanti
1 su b. süt
1 kase damla çikolatalı dondurma
4 yumurta
1 su b.un
1 su b.toz şeker
2 çorba k.kakao
1 p.kabartma tozu
1 paket krem şanti
1 su b. süt
1 kase damla çikolatalı dondurma
pandispanyayı ıslatmak için:
1 tatlı kaşığı granül kahve
1 çorba k. tozşeker
1 çay b. sıcak su
1 tatlı kaşığı granül kahve
1 çorba k. tozşeker
1 çay b. sıcak su
Herşey yolunda ise işte tarifimizin sonucu:

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder